Lilo și Stitch
Celelalte experimente ale lui Jumba au aterizat în tot Hawaii-ul, sub formă de capsule deshidratate. Misiunea lui Lilo și Stitch este să-i prindă pe „verișorii” lui Stitch înainte de a cădea în ghearele maleficului Dr. Jacques von Hamsterviel!
Dacă Stitch a fost Experimentul 626 îndrăgit al Dr. Jumba, ce s-a întâmplat cu celelalte 625? Celelalte experimente ale lui Jumba au aterizat în tot Hawaii-ul, sub formă de capsule deshidratate. Experimentele se activează când sunt scufundate în apă și, la fel ca Stitch, fiecare experiment are talentele sale speciale pentru distrugere… și comedie. Misiunea lui Lilo și Stitch este să-i prindă pe „verișorii” lui Stitch înainte de a cădea în ghearele maleficului Dr. Jacques von Hamsterviel și ale acolitului său Gantu, să transforme caracterul experimentelor din rău în bun și să găsească locuri unde fiecare să simtă că se integrează și să se implice în comunitate.