Leroy & Stitch
Ca recompensă pentru finalizarea tuturor celor 625 de experimente, Lilo, Stitch, Jumba și Pleakley au fost plasați prin galaxie în locurile în care ei consideră că se regăsesc cu adevărat. Viețile lor sunt însă zdruncinate când dr. Hamsterviel evadează din închisoare și îl forțează pe Jumba să facă un nou experiment: crearea lui Leroy, geamănul diabolic al lui Stitch. Ca să înrăutățească lucrurile, Hamsterviel clonează mica făptură ca să-și formeze propria armată infernală. Acum depinde de Lilo să-i adune pe Stitch și restul găștii din colțurile îndepărtate ale spațiului ca să înfrunte legiunea de clone Leroy.