Împărățiile ascunse ale Chinei
„Împărățiile ascunse ale Chinei” transportă telespectatorii în sălbăticia secretă a Chinei pentru a dezvălui frumusețea împărățiilor ascunse. Cu acces unic în varii locații din țară, telespectatorii pornesc într-o călătorie în aceste tărâmuri magice, explorând cinci lumi diferite. „Vedetele” acestor împărății includ animale emblematice și carismatice, care își împart viața cu alte creaturi fascinante.