De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Melissa McCarthy este înarmată și amuzantă în această comedie plină de acțiune despre un analist CIA care este pe cale să devină cea mai nouă - și cea mai puțin probabilă - armă secretă din lume!