Kingdom of the Mummies
În umbra celei mai vechi piramide din lume, o echipă de arheologi condusă de Dr. Ramadan Hussein descoperă primul atelier de pompe funebre egiptean găsit vreodată.
O echipă de arheologi condusă de dr. Ramadan Hussein descoperă un complex funerar complet intact sub nisip. Plin de comori și premiere mondiale, situl are potențialul de a schimba tot ce știm despre mumificare, dezvăluind secrete uitate încă de pe vremea faraonilor. Acum echipa trebuie să investigheze fiecare mister și să descifreze fiecare indiciu din primul atelier de pompe funebre egiptean descoperit vreodată.