Festins Imaginaires
În cele mai întunecate locuri — lagărele naziste, Gulag — prizonierii înfometați notau în secret rețete de gătit. Filmul explorează acest act incredibil de rezistență, dezvăluind cum aceste caiete pline de festinuri imaginare au devenit un instrument puternic de supraviețuire și o mărturie a tăriei caracterului uman.