A Chef and Her Lucky Star
Când chef Isabelle Arpin se alătură restaurantului Alexandre din Bruxelles, știe că doar o stea Michelin îl poate salva. În lunile dinainte și de după anunțul stelei, acest film urmărește ascensiunea unei femei chef în lumea predominant masculină a gastronomiei.