Soul
Filmul spune povestea călătoriei lui Eneko Atxa în Japonia, unde îl întâlnește pe Jiro Ono în vârstă de 91 de ani. Ambii sunt bucătari renumiți, de trei stele Michelin. În ciuda diferențelor lor – vârstă și mediu – ei gătesc cu pasiune și caută excelența.