Copii deveniți virali: Viețile reale ale influencerilor copii
„Copii deveniți virali: Viețile reale ale influencerilor copii” urmărește călătoria extraordinară a primei generații de copii a căror creștere a fost împărtășită integral online de către părinți – adesea în fața a milioane de oameni, iar unele familii câștigând milioane de dolari.