Secretele Bisericii Hillsong
Un serial documentar care trece de titlurile senzaționale, dincolo de frânghia de catifea, pentru a examina lungul istoric al bisericii Hillsong de a acoperi abaterile și de a se proteja.
Un grup de reporteri examinează rețeaua globală a bisericii Hillsong și descoperă noi mușamalizări.
După expulzarea lui Carl, Brian Houston e condamnat pentru ascunderea infracțiunilor tatălui său.