Yelena Belova, Bucky Barnes, Red Guardian, Ghost, Taskmaster și John Walker: o echipă atipică de antieroi Marvel. Prinși într-o capcană mortală, acești eroi debusolați trebuie să-și înfrunte trecutul întunecat într-o misiune periculoasă. Vor reuși ei să se unească și să găsească izbăvirea sau se vor distruge reciproc?