De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
De la debutul său în 1981, Joe Longthorne a fost unul dintre cei mai străluciți cântăreți din Marea Britanie. Distins cu Ordinul Imperiului Britanic (MBE) la Palatul Buckingham în 2012, Joe susține un concert special la legendarul London Hippodrome, în fața fanilor săi devotați.