Ziua Independenţei: Renaşterea
La douăzeci de ani după ce o rasă misterioasă de extratereștri aproape au nimicit planeta, acum s-au întors - puși pe răzbunare - în această continuare explozivă a filmului ce a zguduit planeta, Ziua Independenței!