După ce sora lui geamănă a dispărut cu optsprezece ani în urmă, Eun Gye-hoon și-a pierdut legătura afectivă cu aceasta. Într-o zi, Gye-hoon simte emoțiile unei prezențe umane și merge în cartierul Jihwa-dong, unde dispăruse sora sa. Se întâlnește cu Noh Da-hyun, cu care se conectează emoțional. Această dramă și fantezie romantică despre misterul uman urmărește un bărbat care trăiește sentimentele unei femei necunoscute.