We are Artists not Vandals - Stew
De la primul său graffiti la un mural monumental de 52 de metri în Paris, acest film urmărește călătoria de 20 de ani a artistului stradal Stew. Este povestea modului în care un artist, care odată opera în umbră, și-a perfecționat meșteșugul pentru a-și face un nume în lumea vibrantă a artei stradale.