Hârtie și Lipici
De la filmări clandestine cu graffiti pe acoperișurile Parisului, la un portret monumental pe zidul de la granița SUA-Mexic și o colaborare într-o închisoare de maximă siguranță din California, „Paper & Glue” folosește puterea artei colaborative pentru a susține comunitățile și a inspira libera exprimare.
De la graffiti ilicit pe acoperișuri pariziene, la un portret monumental la granița SUA-Mexic și o colaborare într-o închisoare de maximă securitate, „Paper & Glue” folosește puterea artei de a uni comunități și a inspira. Povestit chiar de artistul JR, filmul îi folosește arhiva personală pentru a dezvălui momente rare din culisele vieții și operei sale din ultimii 20 de ani.