Amici, Comedie
În decurs de 24 de ore, o femeie revizitează o iubire din trecut înainte de propria nuntă, un bărbat își întâlnește partenera cunoscută online, iar un contrabandist de artă se confruntă cu o livrare decisivă. Trei povești interconectate care explorează dragostea, dorul și provocările neașteptate înainte să vină ziua de luni.