El amor no es lo que era
În același oraș, trei povești de dragoste se desfășoară în moduri diferite. Alex și Lucia fac primii pași într-o relație serioasă. Paz și Jorge simt că mariajul lor se destramă, iar distanța fizică adâncește prăpastia dintre ei. În altă parte, pensionarii Irene și Albert se reîntâlnesc după decenii de separare, găsind poate alinare în suferințe vechi împărtășite.
Urmăriți trei povești de dragoste care au loc în același oraș. Alex și Lucia fac primii pași într-o relație serioasă. Paz și Jorge sunt căsătoriți de trei ani, dar se confruntă cu provocări. Relația lor se destramă și niciunul dintre ei nu reușește să reaprindă flacăra pierdută, situație care se înrăutățește din cauza unui loc de muncă în afara orașului. Irene și Albert sunt doi pensionari care se reîntâlnesc după câteva decenii de separare. Ambii au suferit o infidelitate și acum par să se înțeleagă unul pe celălalt.