The Boy in the Bubble
Rupert, un băiat de zece ani, se îndrăgostește lulea pentru prima dată. Când totul o ia razna, își dorește să nu mai aibă inima frântă niciodată. Așa că apelează la o carte de vrăji și rostește o vrajă care să-l scape de emoții pentru totdeauna.