Billy Fury, The Sound of Fury
În anii 1960, Billy Fury a fost o senzație rock-and-roll care a avut mai multe hituri decât The Beatles. De la albumul său de referință, „The Sound of Fury”, până la statutul său de idol, acest film urmărește viața unei legende a muzicii britanice prin interviuri cu cei care l-au cunoscut.