Stiller Kamerad
Trei soldați germani, o femeie și doi bărbați se confruntă cu tulburarea de stres post-traumatic din timpul serviciului militar. Ei explorează o terapie alternativă care valorifică capacitatea unică a unui cal de a se conecta cu mintea umană. Filmul urmărește călătoria lor în timp ce lucrează pentru a-și vindeca rănile interioare prin această legătură puternică și neconvențională.