Istoria Lumii, Partea a doua
După mai bine de 40 de ani de așteptare, există, în sfârșit, o continuare a filmului de referință al lui Mel Brooks, „Istoria lumii: Partea I”, fiecare episod prezentând o varietate de secvențe care ne poartă prin diferite perioade ale istoriei omenirii.
Generalul Grant caută ceva de băut. Camera scriitorilor lui Shakespeare. Invenția focului.
Iuda îl trădează pe Iisus. Shirley Chisholm face un anunț. Generalul Grant are probleme.
Iisus și Maria se îndrăgostesc. Familia Mudman schimbă istoria Rusiei. Construcția piramidelor.
Pacea din Orientul Mijlociu (și un prânz) la Oslo, iar Shirley Chisholm merge la Watergate.