Le Dernier jour d’Automne
Ultima zi de toamnă este un bun prilej pentru ca animalele pădurii să organizeze o cursă. Cu frigul înghețat al iernii suflându-le în ceafă, participanții pedalează și se rostogolesc spre linia de sosire și spre adăposturile lor de iarnă, ajutându-se reciproc pe drum.