<JUNG KOOK: I AM STILL> THE ORIGINAL
În ciuda talentului natural și a realizărilor remarcabile, Jung Kook continuă să-și traseze propriul curs. Documentarul prezintă debutul primului său single, interviuri nedifuzate, înregistrări din culise și versiunea completă a concertului „Jung Kook ‘GOLDEN’ Live On Stage”.
Jung Kook a devenit unul dintre principalii soliști ai anilor 2020, captivând publicul cu hituri de top precum „Seven”, „3D” și „Standing Next to You”. Chiar și în ziua de azi el rămâne devotat țelului de a-i face mândri pe fanii din ARMY, străduindu-se constant să devină mai bun, să progreseze. În loc să se culce pe lauri cu talentul său natural și realizările sale remarcabile, el continuă să-și traseze propriul curs. De la single-ul său de debut la promovarea albumului său GOLDEN, documentarul prezintă opt luni de momente de aur pentru Jung Kook, călătorind pe întreg globul și vizitând orașe precum New York, Londra și Seul. Aceasta este povestea lui Jung Kook, un artist care nu încetează nicicând să viseze.
Aflați cum a fost produs hitul „Seven (feat. Latto)”, prima etapă a parcursului său.
Eforturile și pregătirile neabătute continuă cu al doilea single, „3D (feat. Jack Harlow)”.
Jung Kook devine unul dintre cei mai de seamă soliști ai anilor 2020, cu hituri de top.