Aventurile lui Ichabod și ale domnului Toad
În tradiţia Disney, cea de-a 11-a capodoperă, THE ADVENTURES OF ICHABOD AND MR. TOAD, prezintă două poveşti pentru copii. Cu ajutorul magiei animaţiei, filmele VÂNTUL PRIN SĂLCII şi LEGENDA CĂLĂREŢULUI FĂRĂ CAP se îmbină într-o aventură fabuloasă câştigătoare a Globului de Aur pentru Cea mai Bună Imagine, 1950. În prima aventură, J. Thaddeus Toad îşi înnebuneşte prietenii, Mole, Rat şi Angus MacBadger. Apoi îl veţi cunoaşte pe Ichabod Crane, ce visează să o cucerească pe Katrina, în ciuda împotrivirii lui Brom Brones, bătăuşul satului, pe care pusese şi el ochii. Ichabod va afla despre Legenda Călăreţului Fără Cap, totul escaladând. Narat fără cusur de către Basil Rathbone şi Bing Crosby, THE ADVENTURES OF ICHABOD AND MR. TOAD musteşte de aventură, animaţie de excepţie şi o coloană sonoră captivantă.