Thriller, Polițiste
Un tânăr de 18 ani cu antecedente penale încearcă să-și înceapă propria afacere ca mecanic auto, dar nu e deloc ușor când e vorba de un bărbat tânăr de culoare și care are cazier. Situația devine și mai grea când un client nou îi înscenează o faptă cumplită.