Slab City este o comunitate de persoane fără adăpost în deșertul Sonoran, „ultimul loc liber din America”. Acești oameni trăiesc izolat, în rulote stricate sau în autobuze școlare vechi, fără apă de la rețea, electricitate sau sistem de canalizare. Vecinii lor cei mai apropiați sunt cei din Infanterie, care fac antrenamente de bombardare aeriană în zonă.