Story of... Coffee
Dean Cycon, barista și antreprenor social, împreună cu gazda emisiunii Globe Trekker, Judith Jones, explorează istoria cafelei în „Coffee: The Drink that Changed America”. Ei îi urmăresc originile din Etiopia acum peste o mie de ani, până la popularitatea sa printre musulmanii din Arabia și la proliferarea cafenelelor în Imperiul Otoman.