SEVENTEEN TOUR 'FOLLOW' AGAIN
Documentarul prezintă primul concert și primul bis ale formației SEVENTEEN pe stadionul din Seul, băieții rescriind istoria cu fiecare pas. Veți urmări reprezentații așteptate cu nerăbdare ale tuturor celor treisprezece membri ai formației.
Documentarul prezintă SEVENTEEN TOUR 'FOLLOW' AGAIN TO SEOUL, primul concert al formației SEVENTEEN pe stadionul din Seul, băieții rescriind istoria cu fiecare pas.
De la reprezentații așteptate cu nerăbdare ale tuturor celor treisprezece membri ai formației la premiera „MAESTRO” și interpretări unice ale melodiilor „Spell”, „LALALI”, „Cheers to youth”, documentarul surprinde din multiple unghiuri momente de neuitat din cadrul concertului, asigurând o experiență captivantă.
Totul începe cu o reprezentație impresionantă pe timp de zi care face tranziția către un eveniment care abundă în genuri muzicale. Ajungând la punctul culminant sub cerul nopții strălucind de la batoanele luminoase ale fanilor CARAT, este surprinsă esența istoriei-record de nouă ani a formației SEVENTEEN.