Aladdin
Într-un oraş mitic, descurcăreţul Aladin şi Prinţesa Jasmine îşi unesc forţele pentru a salva regatul de vrăjitorul Jafar! Pe parcurs, Aladin învaţă să aibă încredere în sine cu ajutorul amuzantului Duh şi a celor trei dorinţe care vor schimba totul.
Într-un oraş mitic, descurcăreţul Aladin face echipă cu siteaţa şi încrezătoarea Prinţesă Jasmine pentru a salva regatul de vrăjitorul Jafar şi-i dejoacă planurile de a pune mâna pe regat. Pe parcurs, Aladin învaţă să aibă încredere în sine cu ajutorul amuzantului şi cameleonicului Duh în vârstă de 10.000 de ani care poate îndeplini trei dorinţe ce pot schimba totul.