American Housewife
O soție încrezătoare, care nu acceptă nicio scuză și mamă a trei copii, are grijă de familia sa nu tocmai perfectă în bogatul oraș Westport, Connecticut, plin de mămici „perfecte” și de urmașii lor „perfecți”.