Tată de fetiță
În „Tată de fetiță” facem cunoștință cu Ben, un tânăr de 20 de ani, prietenul său, Tucker, și fratele său, Danny. Viețile lor sunt întoarse cu susul în jos atunci când se întorc acasă și găsesc o fetiță lăsată la ușă de o fostă iubită de-ale lui Ben.