Un înger fermecător este trimis pe Pământ să-l ajute pe un tânăr preot să își repare căsnicia, însă devine rapid sursa problemelor, mai degrabă decât soluția, când, din greșeală, se îndrăgostește de soția preotului.
Când un preot începe să se îndoiască de abilitățile sale de a schimba ceva în comunitatea neliniștită și căsnicia sa tulburată, Dudley, un înger fermecător și carismatic, este trimis pe Pământ să ajute. Însă Dudley devine rapid sursa problemelor, mai degrabă decât soluția, când, din greșeală, acesta se îndrăgostește de frumoasa soție a preotului.