Garfield e adoptat de un lord lacom cu planuri de a face din casa lui un teren de vânătoare.
Garfiel, alături de prietenii lui Jon și Odie invadează Marea Britanie. Aceștia călătoresc spre Londra și acolo întâlnesc sosia lui Garfield, pe Prince, o pisică aristocrată, moștenitoare a unui castel fabulos. Cei doi fac schimb de locuri și, în curând, Garfield trăiește pe picior mare! Doar că apare o problemă: ticălosul Lord Dargis vrea să scape de el.