De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Tommy e un asistent timid care lucrează pe un platou unde se filmează o mașină de lux. Când David, star de cinema, vine să joace în reclamă, Tommy profită de oportunități care îl pot transforma în vedetă, alături de David. E o analiză tensionată a masculinității, ambiției și dorinței.