Crime în Munții Jura
Anna Buisson, 44 de ani, căpitan în jandarmeria din Moirans, districtul Jura, este trimisă să investigheze moartea lui Rose Tournaut, o vindecătoare găsită moartă acasă. Corpul este acoperit cu petale albe, despre care se spune că sunt semnul Doamnei Albe, o fantomă legendară despre care se zvonește că bântuie malurile lacului Vouglans de când acolo a fost construit un baraj ce a scufundat satul.