Spandex Sapiens
Hărțuit în copilărie, Michael și-a clădit corpul și un imperiu de wrestling în Finlanda, inspirat de eroii în spandex. Acum, îmbătrânit și singur, lumea lui este zguduită de o tânără luptătoare transgender, Jessica. Pentru a găsi dragostea pe care o tânjește, Michael decide să-și confrunte prejudecățile.