Black Ice
O poveste despre rătăcirile tinereții, plasată într-un ținut de graniță lipsit de legi, în ultimele clipe ale boom-ului irlandez. Black Ice urmărește destinul lui Alice, atrasă de lumea vibrantă și amețitoare a curselor ilegale de mașini.