Rosewood
Cel mai strălucit patolog privat din Miami își folosește ultra-sofisticatul laborator de autopsii pentru a efectua autopsii contra cost și a descoperi indicii pe care poliția din Miami nu le vede.
Dr. Beaumont Rosewood, Jr., e patologul privat de top al orașului. Strălucit, plin de carismă, Rosewood face echipă cu dura detectivă Annalise Villa, pentru a descoperi indicii pe care nimeni altcineva nu le vede și a ajuta poliția din Miami să rezolve cele mai dificile cazuri.