Nature''s Half Acre
Lumea bizară și minunată care se ascunde sub noi, sub frunze, arbori și pietre, locuită de milione de creaturi ciudate și fascinante.
Lumea bizară și minunată care se ascunde sub noi, sub frunze, arbori și pietre, locuită de milione de creaturi ciudate și fascinante. Unde dragoni de dimensiunea unor furnici se luptă într-o arenă de dimensiunea unei cești de ceai și înflorirea unei singure flori vine cu slava și grandoare a unui răsărit de soare. Unde viața și dragostea, moartea și destinul, trăiesc pentru un moment, iar renașterea în fiecare zi a Creației este un concurs de frumusețe fără sfârșit. Toate acestea subliniate de "Simfonia primăverii", un deliciu muzical palpitant.