Aripi
O contemplare atentă a creaturilor incredibile și din ce în ce mai amenințate, de care depinde o treime din aprovizionarea cu alimente la nivel mondial.
Narat de Meryl Streep, acest documentar inedit care examinează atent lumea fluturilor, albinelor, liliecilor și florilor este o celebrare a vieții, întrucât o treime din aprovizionarea cu alimente la nivel mondial depinde de aceste creaturi incredibile și din ce în ce mai amenințate. Sub regia celebrului Louie Schwartzberg, „Aripi” folosește tehnici de filmare captivante cu cadre foarte apropiate în mișcare rapidă, pentru a pune în valoare prin detalii spectaculoase acești eroi necunoscuți ai planetei.