The Living Desert
Incredibil de pustiu… totuși frumos. Eternul paradox cunoscut drept deșert. Și deși la prima vedere nu prezintă mare lucru pe lângă pietre și nisip, deșertul este viu. Urmăriți pietre mișcătoare, căldări care scuipă noroi, flori superbe și bătălia fără sfârșit pentru supraviețuire între creaturile de toate formele, dimensiunile și tipurile ale deșertului, toate suprinse în fotografii magice și succesiuni de imagini realizate în timp, care inspiră un sentiment de venerație.