This Time Away
Nigel e un bărbat în vârstă care trăiește izolat de lume, bântuit de trecut și de amintirile familiei avute cândva. Într-o bună zi apare un vizitator neașteptat și-l scoate din rutina lui de singuratic.
Nigel e bătrân și izolat în fața televizorului său. Într-o zi un grup de copii de afară îi tulbură liniștea. El îi alungă și, fără să știe, salvează viața unui… adorabil roboțel. Vizitatorul neașteptat se dovedește a fi util în casă și îi câștigă treptat încrederea lui Nigel. Robotul află că bărbatul n-a fost întotdeauna singur, ci a avut cândva o familie.