Robot and the Whale
Cu mult timp în urmă, oamenii au părăsit Pământul. Într-o zi, Lobo, un robot vesel care iubește animalele și plantele, întâlnește o balenă eșuată pe o plajă. Lobo va trebui să-și învingă frica de apă pentru a o salva. Însă nu este ușor, mai ales având în vedere că o singură picătură de apă îl poate face să ruginească.