Day Zero
Pe fundalul crizei grave de apă tot mai severe din Cape Town, un semnal de alarmă pentru viitorul orașelor la nivel global, acest documentar expune cauzele și consecințele ample ale acestei urgențe ecologice, eforturile guvernamentale de gestionare a situației și subliniază o lecție esențială, deoarece experții prevăd că un sfert dintre orașele lumii vor avea deficite similare până în anul 2050.