Devil's Water
În Bangladesh, 49 de milioane de oameni sunt lent otrăviți de arsenicul din apa potabilă. Prin poveștile înduioșătoare a două fete și a unui om de știință hotărât, acest film expune o criză de sănătate devastatoare și lupta urgentă pentru supraviețuire în sate lăsate în voia sorții.