Water: The Strangest Liquid
Acest documentar științific urmărește o echipă hotărâtă de cercetători în încercarea de a dovedi experimental o ipoteză controversată, veche de 30 de ani – că apa ar trebui să fie alcătuită din două lichide concurente din aceeași moleculă! O perspectivă unică asupra procesului științific al descoperirilor revoluționare și al spargerii codului pentru a cerceta teritorii până acum inaccesibile.