Singur acasă 2 - Pierdut în New York
Kevin McCallister e acum singur acasă în New York, dar nu pentru mult timp - fiindcă Bandiții Umezi, Harry și Marv, sunt și ei în oraș.
Kevin McCallister e acum la New York cu suficienți bani să transforme orașul în propriul lui loc de joacă! Dar Kevin nu va fi singur pentru mult timp. Faimoșii Bandiți Umezi, Harry și Marv, care încă simt durerea confruntării precedente cu Kevin, se îndreaptă și ei spre New York, plănuind cel mai mare jaf de sărbători. Kevin e pregătit să îi înfrunte cu o artilerie de capcane pe care comicii bandiți cu greu o vor uita!