Singur acasă 3
Când o gașcă de infractori fură un microcip ultrasecret, pe care-l ascund în interiorul unei mașinuțe de jucărie, se vor înfrunta cu Alex Pruitt, un puști de opt ani, bolnav de varicelă și rămas singur acasă.