De la regizorul legendar, Ridley Scott (Alien, Prometheus), vine o poveste captivantă despre puterea umană și voința de a supraviețui, cu Matt Damon în rolul unui astronaut blocat pe Marte.
De la legendarul regizor Ridley Scott („Alien”, „Prometheus”) vine o poveste captivantă despre puterea umană și voința de a supraviețui. În timpul unei misiuni pe Marte, astronautul american Mark Watney (Matt Damon) este presupus mort și lăsat în urmă. Dar Watney este încă în viață. În ciuda tuturor șanselor, el trebuie să găsească o modalitate de a lua legătura cu Pământul în speranța că oamenii de știință pot concepe un plan de salvare pentru a-l aduce acasă.